Dunlop QuattroMaxx - 4x4 országúti gumi
Egyre több SUV képes rendkívüli teljesítmény leadására. Ez az erő és az SUV-k viszonylag magasan elhelyezkedő súlypontja különleges kihívások elé állítja az SUV gumiabroncsokat. A Dunlop felismerte, hogy a terhelések egyszerű elviselésén túl ezek a gumiabroncsok szervesen kell kiegészítsék az SUV-k különleges vezetési jellegzetességeit. Az új SP QuattroMaxx a Dunlop első olyan abroncsa, amely megfelel ezeknek a növekvő igénynek. Az új SP QuattroMaxx a Dunlop legmodernebb abroncstechnológiájára épít, együtt a "Touch Technológia" számos sikeres elemével:
- a futófelületbe kerülő DuPont Kevlar rövid rostjai révén merevebbé válik az oldalfal, jobban érezhető az út és javul a kormányzás precizitása,
- a rendkívül fejlett Dual Silica futókeveréknek alacsony kopás köszönhető, a gumiabroncs fékezési és gyorsulási teljesítménye pedig javul a száraz és nedves viszonyok között is jobb tapadás eredményeképpen.
Végül, de nem utolsó sorban az SP QuattroMaxx az első gumiabroncs, amelyet a Pininfarina tervezett, kiemelve vezető piaci pozícióját.
Dunlop NST (
Noise
Shield
Technology)
A gumiabroncs belsejében, a futófelület belső oldalán elhelyezett poliuretán szivacs réteg jelentősen, akár 4dB-lel is képes csökkenteni az utastérbe beszűrődő gördülési zajt. A technológia nagyban hasonlít a Continental ContiSilent megoldására, melyről
itt írtunk bővebben. A Dunlop NST technológiával ellátott gumiabroncs teljes mértékben kompatibilis a hagyományos gumiabronccsal, ahelyett megkötés nélkül felszerelhető.